AtaMommy tugce0606 ben yamuna aldım kullanıyorum suan memnunum sıkılaştırıcı taytıyla birlikte kullanıyorum
ElifOncul Genelde owli markayı öneriyorlar , özellikle sezeryan sonrası ayağa kalkarken takmak gerekiyormuş sanırım ağrıyı azaltıyormuş. Ben de almadım henüz😳
tugce0606 ElifOncul hii öyle mii bende bı arastiriyim onuda. Alıp kullanan fikir verse bize iyi olur böyle ya
Bhryctrk https://m.trendyol.com/salci/latex-korse-balenli-inceltici-toparlayici-dogum-sonrasi-lohusa-korse-bel-egitmeni-siyah-008-p-33434655