Merhaba kızlar, 17+4 haftalık hamileyim. Doktor bugün bebeği besleyen iki damardan birindeki kan akışının çok iyi olmadığını söyledi, diğerinde sıkıntı yokmuş. 24.haftada düzelebiliyormus aynı zamanda.
Daha önce böyle bisey yaşayan var mı? Canım çok sıkıldı.