Kızlar size bir sorum olucak 25 yaşındayım ama ilk hamileliğim olduğu için hissettiğim yaşadığım herşey beni sasirtiyo her yeni şeyden sonra cahil hissediyorum kendimi. Karnım bazen baya şiş ve gergin oluyo ,4.5 aylik hamileyim karnım belirgin ama bazende bütün şişlik iniyo hiç bişey yok gibi oluyo niye boyle oluyo deneyimli ve bilgili anneler bana yardımcı olabilir misiniz 🙏😇