Bsranr Merhaba arkadaşlar benim sorunum biraz farklı 5+5 günlük hamileyim iki gün önce doktora gittim ve bebek görünmedi kesede düzensiz büyümüş bir hafta bekleyelim dedi boş gebelik olabilir mi böyle bir durum başına gelen varmı?
NaimeYilmaz Bsranr sağlıksız gebelık die bir katagori var maalesef kesenın bozuk olusmasıda buna dahıl her adet kesılmesı kese olusması gebelıkle sonlanmayabılır. Bu sekıl saglıksız gebelıklerde yasayabılıoruz haftaya olumlu haberler alırsınz umarm 🙏
HulyaKrg Bsranr bende 5 haftalikken gitmistim kese vardi bebek yoktu bos olabilir dedi 6. Haftada gel gittim kalp atislarini duyduk..gec dollenme olabiliyormus o yuzdendir belki korkma insallah haftaya goreceksindir bebegini 🤗
Bilge35 Bsranr canım hiç korkma kötü seyler düşünme . Stres iyi değil hiçbir zaman .Daha bebek için çok erken. Sabır edin bekleyin. Ben 7 haftalık gebeyim hala doktor alttan ultrason ile baktığında görüyor bebeği.. güzel haberler alırsın insallah canım.
Bsranr NaimeYilmaz inşallah öyle bir durum olmaz umudum küçük oldugu için görünmemesi yönünde bide hergün bulantım var hiç hafiflemiyor
NaimeYilmaz Bsranr Belırtıler aynı devam eder zaten bulantı gogus hassasıyetı kasık agrısı bos gebelıkte olsa normal gebelıkte yasarsınız bu durumu. Allahtan hayırlısı olsun inşallah
sudamlasi Korkmayın çok küçük daha 5+4 te minicik yuvarlak vardı bende. 6+4 te anca yolk kesesi göründü bebek yoktu kesem de bildiğiniz solucan şeklinde bişeydi. 7+4 te bebeği de gördük kalp atışını da duyduk.
Bsranr HulyaKrg kesem olması gerekenden fazla büyümüş 25 mm normalde 20 mm de görünürmüş sizinde mylemiydi
HulyaKrg Bsranr bnm kese hakkinda konusmadi buyuk ya da kucuk demedi birazcik disini sık az kalmis kotu dusunme iyi dusun iyi olsun birde tek dr degil her zaman baska doktorda gorsun..ben guzel haberler bekliyorum insallah🤗