Bahriye06 Merhaba bugün 24+5 oldum gebelik şekeri çıktı bayram haftasına kadar diyet yap tatlı,tuzlu dondurma vb. Şeyler yasak dedi haftaya tekrar bakılacak şekerime bu durumu yaşayan varmı nelere dikkat ettiniz geçtimi şeker
RabiaMG Bahriye06 32. Haftamdayim yaklasik 2 aydir diyet yapiyorum sekerim var. Seker gecmedi tabiki dogum sonrasi gecer İnsallah. Suanlik diyetle kontrol ediyorum 20 gunde aclik tokluk veriyorum hastanede. Sekerli hicbisey yemiyorum diyete uymaya calisiyorum. Yuruyusde iyi geliyor ama bende yuruyus yapmak erken dogum riski olusturdu sadece diyet yapiyorum
Giz4110 Bahriye06 canım kaç çıktı tokluk şekerin o önemli çok mu yüksek? Bi şeker ölçüm cihazı al belirli sıklıkla ölç diyet de verirlerse uyarsın hiç korkma Allahın izniyle birşey olmaz😊
Bahriye06 RabiaMG banada diyet listesi vermedi ama meyve, tatlı hamur işi, tuz şeker vb. Yeme dedi 1 hafta sonra tekrar glikoz içicem 😔 bugün 50 lik içmiştim inşaAllah bende dikkat edebilirim meyveye dayanamıyorum hiçmi yemiycem acaba
Bahriye06 Giz4110 devlet hastanesinde yaptırdım aç karnına glikoz içtim 50 lik 1 saat sonra kan aldılar şekerin yüksek çıkmış 1 hafta diyet yap sonra tekrar yapıcaz dedi dr bu kadar bilgi verdi
Mersa71 Giz4110 benee bugun seker yuklemesine gittim sabah ac karnina bi sivi icdim 1 saat gecdi sonra kan verdim 160 cikdi endokrine yoladi oda tatildeymis cikdik geldik
RabiaMG Bahriye06 benide 100 gramdan sonra endokrin ve diyetisyene gonderdi doktorum. Yiceksin tabiki ama 3 ara ogunum var 2 sinde 1 avuc meyve ve yaninda sut,yogurt veya kefir var. Ama muz,kavun,karpuz,incir,uzum,kurumeyveler yasak.
Giz4110 Bahriye06 haydaa bu doktorlar neden bilgi vermiyor ya ne demek sonucu söylememek e nabız dan ya da hastanenin kendi sitesinden bak canım sonucuna. Benim ilk 150 çıktı ama gece kiraz sütlaç falan yemiştim 12 saat açlık gerekiyor. İkinciye açlık ve tokluk için kan verdim gebelik şekeri çıkmadı. O yüzden panikleme sadece yediklerine dikkat et canım
Duruhnd Sağlıklı besleneceksin canım sabah 2 yumurta peynir zeytin bol sebze tüketmeye çalış öğlen ve akşam yemeklerinde sebze ve protein ye. Çok az esmer ekmek ye ve kendine bir şeker ölçüm cihazı al yemeğe başladıktan 1 saat sonra ölçüm yapıp şekerini kontrol altında tutmanı tavsiye ederim
Giz4110 Mersa71 canım ben bi gün öncesinden biraz tatlı yemişim 150 çıktı ikinciye ölçüldü çıkmadı. Çok takılma buna ama şekeri tatlıyı mutlaka kes dikkat et🙏
Bahriye06 Giz4110 ben de birgün önce gecesi ev yapımı baklava yemiştim acaba ondan yüksek çıkmış olabilirmi E Nabız dan bakarım sonucuma inşaAllah
Giz4110 Bahriye06 canım tabii ondandır o zaman en az 12 saat aç olacaksın diyorlar tahlil öncesi. İnşallah birşey yoktur içini ferah tur😊