Merhaba.normalde bugün adet olmam gerekiyor ama şu saate kadar olmadım acaba test için erken mi.adet olacak gibi ara ara agrım oluyor ama daha önceki kimyasal gebeliğimdede böyle adet agrısı gibi agrım olmuştu.fazla ümitlenmekde istemiyorum ama inşallah nasip olur