Kızlar bayrama tatlı yaptınız mı yapacak mısınız. Biz annemler kayınvalidemle aynı şehirdeyiz küçük yer olduğu için kalmalı gitmiyoruz. İlk gün kayınvalidemlerde oluruz hiç istemiyorum ama belki gelen olur diye tatlı yapsam mı çok zahmete girmek istemiyorum açıkçası. Bi fikir verir misiniz Napıyım yada tatlı öneriniz var mı misafir geleceği zaman şunu yap günü kurtar dediğiniz 💁🏻♀️