Merve_t Dun nst de sanci çıktı biraz . Doktor bakti aciklik yoktu .Gece de hafif hafif sancim vardi devam etti yani . Simdi uyandim hala cok hafif sekilde sancim var . Hastaneye de gitmek istemiyorum daha 34 haftaligiz. Ne yapsam geçer kizlar
Bsrayldrm Merve_t Gine’de doktoramı gitseniz acaba 34 haftalık ya daha allah korusun bişiy olmadan önlemini almış olursunuz belki açıklık ilerlemiştir falan bilemedim sancının çoğaldığını hissedince gidin bence🙏😊
deletedmom06 Merve_t hiç bi şekilde geçmez 😌 ben ılık duş alıyorum o biraz rahatlatıyor sadece belki duş sayesin de uyuyabilirsin bi serum kesiyor beni de
esrasim Merve_t benim de nstde sancı çıktı 1-2 cm açıklık vardı 2 gün önce hastaneye yattım dün taburcu oldum. Kontrol altında olmanda fayda var sıkıntı yoksa eve gönderiyorlar zaten. Bu bebisler neden bu kadar aceleci 😍😂
deletedmom06 Merve_t bi o yok çok şükür Benim bi de çok küçük daha 😓 agrıların beş dk da bire düşmedi mi Doğum başlamaz canım ılık duş al rahatla ayaklarının altına ve arasına yastık koy ve yat şakın merdiven inip çıkma
Obsesifk Merve_t hemen almazlar doktor zaten riskli bi durum görse ciğer geliştirici iğne yapardı su gelmediği sürece serumla falan sancıyı durdurabiliyorlar ki korkmaz zaten nerdeyse gelişimini tamamlamış