Caglaa93 33+5 günlük hamileyim. Sanırım sıcaklardan ayaklarım şişmeye başladı. 36 ayağım 37 oldu😄😄😄sizde durumlar nedir
mysweetbaby Caglaa93 az tuzlu yediğim için bende şişlik olmadı 35. Haftadayım.şişlik çoksa muhakkak tuzu kesin farkı göreceksiniz bir de bol su
elif00000 Caglaa93 sıcaklardan değildr canim artık çok ayakta kalma benimde ayaklarım şiş doktor tuzu bırak ayaklarını yüksekte tut bol sıvı tüket dedi
buseyusuf27 Caglaa93 23+4 bızde şişme olmadı şükür sadece havalımanında bekledıgımız ıcın ayagım 37 sıslıkten 39 olmstu snrm 🙈🙈