Gulseren01 sy hic aglamayın pes ekinovarus. Bütün hastalıklar böyle olsun. Ben size söyleyim bebek dogduktan ortalama 10 gün sonra ortopediste gideceksiniz cocugun etkilenim seviyesine göre ameliyat önercek sonrası alçılama ve ortezleme. Belki cok ileri degilse direk ortopedik bot tarzı diyeyim ortez vercek. 2 yasımda fln her sey gecip gitmiş olcak ve ilerde bebeginiz manken bile olur😉hic dert degil ben fizyoterapistim hic hic moral bozmayın etrafımıza anlatmayın sizi anlamayacak insanlar varsa dogunca ‘bagları zayıfmıs, sıkıntı yok’ dersiniz. Bunun için hic hic üzülmeye gerek yok amniyosentez ben olsam yaptırmam cnkü anne karnında zaten müdahalesi mümkün degil. Dogduktan sonrada bu kadar kolay çözümü.