merhaba arkadaşlar
çok yoğun mide bulantımdan dolayı doktorum prilam mide bulantısı hapını verdi. uzun süre içmemekte ısrar ettim ama en sonunda dayanamayıp dün gece yatmadan önce 2 tane içtim doktorun önerisiyle ve sanki hamile değilmişim gibi bie gram mide bulantım yok şaşkınlık içindeyim. sizlerde kullandınız mı? herhangi bir yararı/zararı oldu mu?