snadrlk mide bulantıların Olursa Salatalık , sakız bi nevi iyi Geliyor , Mide yanmalarına Leblebi , maden suyu 🤗
3 - 4 aylikken çatlak oluşmasın diye Yağlara kremlere başlamalısın . Bacaklari yanları unutmadan 😂 yap Gerisini vucudun bilir catlamazsın Ins.
Tuz Fazla Tuketme derim odem Olmasın, bol su iç , bebişinle konuş hergün sev 💕🤗 Dua et , yuruyuslere Başla Gunesin Olmadigi Vakitlerde 🤗 gereksiz kalori alimina Dur de , sebze , ceviz , muz ,sut urunleri balik tuket 😳🤷♀️ cips kola uzak dur arada Bi yersin 🤗 ha Birde Folik asit kullaniliyor . Ben hala Kullaniyorum vitamin folik asit demir karisimi 🤭 aklima Gelenler Bunlar Hayirli Hamilelikler ❤🤗