Merhaba sevgili anneler
Su anda bobrek bezlerinde ki enfeksiyondan dolayi acilde yatiyorum bugun cekilen ulturosanda bebegin bobreklerinde genisleme oldugu erkek bebeklerde goruldugu soyledi birde bebekle esi arasinda ki kordon baginda 2 damar olmasi gerekirken 1 tane varmis boyle bi durumla karsilasan varmi bizi genetik kontrole gitmemizi soylediler bebegin down sendromlu olabilecegi soylendi sizlerde boyle birsey oldumu bilgilerinizi paylasabilirmisiniz cok endiseliyim
.