BegumIscanTunc çok iyi anlıyorum valla hayatımda yaşadığım en berbat ağrılardan biriydi. Ben de ilaç kullanırdım ağrı hafiflerdi ağrı geçince ben de geçti deyip aldırmaktan vaz geçerdim korkup. Böyle böyle erteledim hata etmişim. Hiç korkmanıza gerek yok dediğim gibi en fazla 20 dakika sürüyor o da yani uyuşmasını beklemek zorunda kaldıkları için. Alınırken hissetmiyorsunuz. İlk gün narkozun etkisi geçince yemek yemek için ağzınızı açarken biraz zorlanıyorsunuz o yüzden 2 gün falan sıvı beslenin diyor doktorlar 3. Gün gayet yavaş da olsa çiğner hale geliyorsunuz. Dikişler iyileşmeye başlayınca biraz ağzınıza geliyor normal onlarda korkmayın sakın 😅 dikişleri aldırması da acısız hiç hissetmeden alıyorlar. Şimdiden geçmiş olsun 🥰