Selam kızlar 35inci haftamıza başladık 24.haftada detaylı ultrasonda bebeğimin böbrekleri sınırda çıkmıştı ölçü olarak düzenli kontrollere devam ettim erkek bebeklerde görülmesi sık bir durummuş doğuma kadar da düzelebilir dediler ama bizde hala durum devam ediyor doktorum doğumdan sonra takipte oluruz sünnet edilmesi de bazen geçiriyor dedi benzer durumu yaşayan anneler var mı doğumdan sonra geçti mi nasıl bir yol izlediniz ?