Merhaba kızlar dün dr kontrolüm vardı bebeğimin kordon bağında kan akımı dirençliymiş yani bebek kan akışı az gidiyormuş. Bu durumda bebek beslenmiyor ve az kilo alırmış veya kilo bile düşebilirmiş. Her hafta kontrole gidicem artık. 32 bitti benim şu an ve 1900 gr 43 cm aşağıya dönmüş kafası da nts de güzel çıktı sesi dr bi sorun yok gayet güzel dedi kontrolse ama öncesinde öyle birşeyler deri gelişimi güzel ama ileriki haftalarda bu durum olabilirmiş ihtimaller... bende çok sıkıntı yaptım öyle olursa erken Doğum riski var sanırım daha çok küçük böyle birşey başına gelen duyan varsa bilgilendirir mi ne yaşadı??