kubra9520 canım doğum sancıları kendisini bariz hissettiriyo zaten, yani anlıyorsun doğum sancısı olduğunu. Ben 3 ay önce normal doğum yaptım benimde ilk gebeliğimdi ve bende hep bunu merak ederdim doğum başladığını gerçek sancıyı anlayabilecek miyim acaba diye ama gerçekten ayırt edebiliyorsun. Benim nişanımla birlikte sancım başlamıştı. Tabi herkeste farklı olabiliyo bu.. sancı düzenli geliyo ve normal kasık ağırlarından falan farklı bir ağrı yani