Zehrabaysan Kızlar 32 haftalık gebeyim bebeğin kilosu 1851 gr doktor geride dedi çok mu geri de acaba
531zuesglm Zehrabaysan Canım bence de normal doktorun neden öyle bişey dedi anlamadım. Ben de 32.haftmdayım dün gittim 1890 demişti ve haftasıyla uyumlu olduğunu söylemişti. Bence normal yani🙄
Artemis0 Zehrabaysan 30.haftamda 1500 gramdı; 4 ağustos salı günü de 32+2 oluyorum çalışabilir raporu alacağım. Muhtemelen bizimki de 1800-1900 gram arası olmuştur. Bence geride değil diye düşünüyorum.
ecembugra53 Zehrabaysan kuru kayısı avokado muz süt yoğurt badem ceviz Fındık kuru dut maden suyu 😊 bunlar bebeğe kilo aldırıyor canım ben bunları yiyorum
Gltn35 Zehrabaysan bende tam 32+0 da gittim doktoruma 2 gün önce 1750 dedi bana az geldi az mı dediğimde haftası ile uyumlu dedi doktorum bana halen az gibi geliyır 1950- 2000 kiloları falan duyunca ama doktorum uyumlu diyorsa uyumludur 😊