Kızlar simdi durumumu acik anlatcam linc yemiyim lutfen esim sehir disinda calisiyodu mart 1 de geldi adet goruyodum o sira 2 gun snra bitti hastaligim birlikteligimiz oldu 2 3 kere gun asiri snra 6 sında gitti sonra martin 29 unda tekrar adet gibi oldum ama afedersiniz günde 1 pedi kirletemedim lekelenme seklindeydi.üsütmusumdür falan dedim kendi kendime gecstrdm snraki ay adet gormedim test yaptm cift cizgi cikti doktora gttim 8haftalik ciktim lekelenmeye gore ilerliyorum sanirim tam anlamadgmdan simdi ben yumurtlama donemimi hesaplamak istyorum hesapliyamiyorum benim 29 martta gordugum lekelenme adetmi olarak geciyo bide doger postlardan bakmaya calstm url=https://hizliresim.com/Io7T5z][img]https://i.hizliresim.com/Io7T5z.jpg[/img][/url bayanin biri boyle yazms onun yazdgna gore lekelenme adet sayilmiyoms dogrumu beni bi aydnlatn ben ne zaman hamile kalmsm bunu bilemedgm icin cin takvimine bile bakamiyorum