Merhaba hanımlaaaar 🤗
22 gün sonra bende doğum hikayemi yazmak istedim. Bebeğime alışma ve taşınma süresinden bugünü buldu. Biraz fazla uzun oldu şimdiden hakkınızı helal edin :) Evlendiğinde hemen hamile kalanlardanım bende 😬 Çok güzel bir 9 ay geçirdim bir iki kusma ve mide yanması dışında hiçbir şeyim yoktu şükür. Şimdi gelelim doğumaa 07.07.2020 tarihinde sabaha doğru sancım başladı 3-4 saat çektikten sonra eşimi ve anneme uyandırıp hastaneye gittik. 39+3 günlüktüm. Saat 09.00’da hastaneye yatışım yapıldı ve nst’ye bakıldı. Evdeyken düzenli olan sancım hastaneye gittiğimde düzensiz oluyordu 😂 bunu bir kere daha yaşadım çünkü. Neyse 3 cm açıklığım vardı ve halen 3 cmdi. Doktorum geldi biraz konuştuk neden sancıların gidiyor böyle diye gülüştük 😂 ama ben endişeliydim ve üzüntülü bi yandan. Doktorum beni öyle görünce seni bugün doğurtalım mı dedi. Bende bunu bekliyormuşum gözler böyle 😍 Olur hocam dedim. Üstümü değiştim 10.30’da suni sancı verildi. Bir iki üç saat derken pek bir şey yoktu bol yürüyüş hareketler derken öğlen 3-4 gibi çoğalmaya başladı ve sancım git gide tavan oluyordu 😬 her sancı vurdukça yerlere yatışımı mı oda da dört döndüğümü mü annemlere yalvarışımı mı hangi birini anlatayım 😂 en son anneme ve eşime doğurmak istemiyorum lütfen eve gidelim diye ağladığımı hatırlıyorum sesimi yükseltiyorum sancıyı bastırayım diye 😂 bir süre ağladım sonra ebe geldi sakin ol böyle daha çok acı çekersin dedi ki bence yeterince çekiyordummm. Dayanamıyordum ebe geldi ağrı kesici iğne yaptı. Ama hiçbir işe yaramadı. Ben gene ağlamaya devam eşime nolur epidural yaptıralım nolur diye ağlıyorum o kadar kötüydüm ki dayanamadı gitti hemşireye söyledi o ara açıklığım 6-7 cmdi. Yapıldı ve ben yatağa yatıp bir saat uyumuşum o kadar ki yormuşum kendimi. Ikınma hissiyle kalktım saat 8’e geliyordu. Anneme diyorum kakam geliyor lavaboya gidelim annem altında bez var ona yap diyo. (Sancım çoğaldıkça alttan kanlar akmaya başladı o yüzden hasta bezi taktılar) buna yapmak istemiyorum anne lavaboya gidelim diyorum. O ara ebe geldi ona da dedim kakam var diye dur canım bi açıklığına bakayım dedi ve doğumun başlıyor ıkınman geldikçe ıkın dediii. Ben kaka sanıyorum çocuk geliyormuş 😂 Doktorumu arayıp çağırdılar ve beni hazırladılar. Saat 20.03’de kızımı küçük kayısımı doğurdumm 🥰 onu çıkarıp karnımın üstüne koyuşları ve gözgöze gelmemiz halen ilk günkü gibi o ağlıyor ben ağlıyorum 😍
• Kızım 3.190 kilo 50 cm doğdu. (39+3 günlük)
• Dışta bir dikişim var.
• Depend çok yardımcı oldu. Alın aldırıııın.
• Hastane çantasına o kadar şey koymuştum ki kullandığım tek şeyler pijama takımı, çorap, depend. Bebeğim için ise hastane çıkışı, bezi, ıslak mendili, müslin ve battaniyesi.
• Epidural istemekten korkmayın. Annemler beni boşa korkutmuş. Bilsem başta isterdim. Resmen mucize.
• 53 kilo ile hamile kalıp 65 kiloda doğum yaptım.
Ve son olarak doğum odasından kalacağım odaya geçerken ani kalkmamla bir baygınlık geçirmişliğim var siz siz olun oturarak yavaş yavaş kalkın yoksa benim gibi yeri boylarsınız 😂 başınızada bir sürü hemşire toplanır 😬
Çok uzun oldu hakkınızı helal ediiin tekrardan. Rabbim çocuk isteyenlere ve doğuracak olanlara bi avazda doğurmayı nasip eylesin. 🤲🏻