Merhabalar
Doktorum Geçen hafta gittiğimde bir önceki haftaya gore kese boyu 4mm 11mm çıkmıştı düşük tehlike olduğunu ve progesteron verdi 5 gün kullanıp bugun gittim 5 gun de kese boyu aynı kalmış ilacı bırakmam gerektiğini ve sağlıksız ise vücudun atmasını önerdi sağlıklı ise zaten kese boyu artar ve kanaman olmaz dedi sizce bu durum normal mi karşılaşan var mı?