Hazal2020 Herkese merhabalar ben sicaklarla hic anlasamayan bir insanim ara sira etrafimda birseyler ucusuyor gibi oluyor tansiyonumu olctum 11-5 di sonra 10 6 oldu normaldede 10 6 bir tansiyonum var tuz cocuklugumdan beri tuketmeyen insanim 🙄🙄🙄
Ceydaaaaa Hazal2020 Tansiyonum normal ama bana da öyle oluyor bazen ya aninden bi ayağa kalkınca veya kafamı eğince falan. Zaten çok olmadığı sürece normal ani hareket etmemeye dikkat edin ☺️
Hazal2020 Ceydaaaaa belkide fariina varmadan cok telefona bakıyorum aniden kafayi kaldirinca oluyor farkina varmiyorum yoksa tansiyonumdami sknti allah korusun yukseliyormu falan diye baktim ama yok benim tansiyona bise olmaz hep düşük 😂😂😂