Karadenizf Sev12 2 gün önce yapıldı muayene esnasında kanamam oldu sonrasında da kahve leke geldi doktor normal dedi
Ayca2841 Sev12 benim hiç kanamam olmadı çok korkuyodum ama doktor civanımın elş o kadar hafif ki oldu bitti hiç bişey anlamadım ama bazı doktorlarun eli biraz agır oluyo ondan da kaynaklanabilir