Simra_arel Benim adetim birgün sonra BTHCG 14 cıktı 1 gün sonra gitim 17 cıktı bu durumu yaşayan var mı normal midirrrr😞😞😞😞
Selin17 Simra_arel canım 48 saatte bir iki katı artması lazım.. yavaş yükseliyor gibi 2 gün sonra tekrarlat bence 👍🏽 İnşlalah sağlıklı gebeliktir
sntn Simra_arel çok erken test yaptırmışsın bence ondan da olabilir ben regl olmama 1 hafta varken yaptırmıştım 66 çıkmıştı
little_butterflies Simra_arel kimyasal gebelik olabilir canım çok düşük bi değer üstelik düzgün artmamış 🙁
Rehile Simra_arel Çok Düşük değerm Malesef zkimyasal Ola bilir Benim adete bi gün varken 180 çıkmıştı Kimyasal geçirdiğumde adetimi 1hafta gectiydi 88 çıkmıştı ztn düzenli artmadı düştü
Simra_arel Selin17 evet doktor yavaş dedi ama geç döllenmeden olabilir mi acaba bu bebegimi de kaybetmek istemiyorumm😞😞😞