ben 28 haftalığım 20. haftadan beri oluyo ara ara. dediğiniz gibi bağırarak uyanıyorum uykumdan. baldır kısmını ovuyorum ayağımı pompa hareketi yapıyorum bi süre sonra geçiyo. magnezyum kullanıyorum normalde ama bazen unutmuş olsam çok daha ağır oluyo. o kramplar normal yani, hatta gün içinde kalçama kramp girdiği bile oluyo :/