Cemrenur Kizlaaar manisa şehir hastanesine giden var mı detaylı ultrasonu orda yaptıran var mı memnun kaldınız mı ❤
gamzetarr Cemrenur Biraz geç cevap olucak ama evet oraya gidiyorum dün detaylıya girdim gayet güzeldi ben memnun kaldım açıkçası
Cemrenur gamzetarr yok canım haftaya giricem bende biraz bilgilendirir misin Kaç dakika sürdü doktor iyi miydi vs vs 🥺 istanbulda oturuyorum burdaki hastane guzel diye annemin yanında kaldım burda yaptırmak için inşallah boşuna değildir
gamzetarr Cemrenur 20 dakika kaldım tabi ben kilolu oldugum için görüntü sıkıntısı yaşadı doktor bey. Ama ona ragmen güzel baktı sorularımı cevapladı yani bi sıkıntı yaşamadım gönül rahatlığıyla git canım
Ponk-45 Bende pandemiden dolayı mecbur orada yaptırdım. Normalde izmirde doktorum. Ben hic memnun kalmadım asistanı ile sohbet ede ede 5 dakika baktı gönderdi beni. Hicbir bilgi de çıktı da vermedi.
gamzetarr Ponk-45 Ben daha dün girdim ve sıkıntılı olmama rağmen baştan savmadı şükür ben bişey sorucam size cinsiyet söyledimi ve doğrumuki
Ponk-45 Cemrenur Yok eş almiyorlar canım. Memnuniyet ne beklediginle alakalı. Ben pek memnun kalmadım
gamzetarr Cemrenur Eşim gelemedi malesef ama eş içeri alıyolar benim görüntü çok zor almasına rağmen verdi valla hrmde beklediğimizden iyi çıktı. Bu arada siz randevuyu mhrs den mi almıştınız
Cemrenur gamzetarr hayır mhrsden baktım alınmıyordu kadın doğuma gittim o sira açtı gidip randevu aldım 23. Haftaya verdiler