Seymma ben bugün 12+3 olduk, geçen hafta bende senin gibi neden bulantılar bitti dedim. Korkmaya başladım, benimde 2 kaybım oldu. Merak etme bazıları hafif geçiriyor. Çok şükür bende hiç kusmadım bulantılarım ve baş ağrısı olmuştu. Ama şuan bulantı sadece açıklığın zaman oluyor. Sün kontrolüm vardı korka korka gittim ama herşey güzeldi. Hatta doktorum 12+6 olarak hesapladı şimdi içim çok rahat. Ve ben bulandım bitti diye söyledim ama sakıncalı bir durun falan demedi. Kişiden kişiye değişiyor. İlk doktorum 9.haftadan sonra azalar demişti. İçin rahat olsun. Kan gelmedikçe korkma canım