MMelike123 Kızlar biraz önce doktora gittim bebeğimin baş aşağı durduğunu söyledi bol bol dinlen dedi böyle birşey yaşayan var muz korkuyorum erken Doğum olursa diye
hhb53 MMelike123 Benimkilerinde bir tanesi baş aşagıydı doktor risk falan demedi. Her zaman yr değiştiriyorlar canım
Sltn01 MMelike123 benimde ilk maket gelişti şimdi başı aşağıda belki şimdi yine makttır hiç belli olmuyor yer değiştirir sürekli. Ama doğum kanalına girmişşe doktor söylerdi risk var diye bşey demedyse korkma
Ayca6868 Korkma 24. Haftada erken doğum olacak diye hastaneye yattım bebeğimin kafası doğum kanalındaydı şuan 27. Haftadayım 2 gün önce kontrolüm vardı bebeğin kafası mideme çıkmış bacaklar asagidaymis korkma yani onlar yuz kere pozisyon değiştiriyor 😊
MMelike123 Teşekkür ederim kızlar bayaa moralim bozulmuştu birde iki gündür çok yoruldum bol bol ıstırahat et dedi doktorda