Pembiskizim zayiflamadim ama duzenli olarak kilom artarken 32. Haftadan sonra fazla kilo almamaya basladim. Hatta 35.haftaya kadar hiç kilo.almadim, istahim yemem ayni şekil olmasina ragmen. 32.haftadan sonra 35′te doktora gitmistik, biraz endiselenmistim acaba bebek de mi almadi diye ama o 800 gr almisti o 3 haftada.
Bende de boyle bir sey oldu.