Vildank 16. Haftama kadar bende istifra tiksinme vardı mutfağa dahi giremiyordum. Ama şimdi yavaş yavaş yemeye başladım. İnan haşlanmış yumurtayı burnumu tıkayarak yiyip sütü yoğurdu peyniri hatta pekmezi zorla yiyorum. Bende bademi yiyemiyorum. Ama bebeklerimiz doğduktan sonra bi hastalık çıktığında bebek şundan şundan vitamin almamış anne karnında dediklerinde kendimi affetmem. Bunu düşünerek yiyorum. İnan sevmediğim şeylerden dahi gördüğüm zaman yemek istiyorum. Bunu düşündüğüm için 🐣 sanada tavsiye ederim canım benim