Özele gidiyorum valla benim doktorum 13 14 haftalıkken söylemişti diye hatırlıyorum Bi sonraki randevuda sadece şunu dedim hani çok duyuyoruz sonradan değişti diyolar cinsiyete biz kesin miyiz ona göre alışverişlere başlıcaz diye de tatlı Bi şekilde kızdı valla dedi onlar işi bilmeyen ultrason okumayı bilmeyenlerde olur çok değiştirirler ben ne diyorsam o içiniz rahat olsun diye 😃 birde benim karın şekilime göre erkek olmasın bu herkes bu erkektir falan bize de ilk kız dediler sonra erkeğe döndü diyordu ondan da ben üsteledim doktoruma 🤭çünkü yuvarlak top gibi karnım var ama bebeğim kız ☺️ kız yayılır yaygın olur erkek yuvarlak sivri olur derler bende durumlar öyle değil bu tezi de çürüttüm 🤭😄