Kızlar 14+0kan gittiğimde kıza benzediği söylendi 16+2de cinsiyeti göstermediği söylendi bende kendimce dedim kız ona göre de bebek arabası aldık pembe renkli hatta ismini bile koyduk bugün 18+2yken gittigmde cinsiyet söylendi mi size erkek dedi bende ya neden erkeğe sevinmedib mi dedi bende 14haftada kıza benziyor denildi dedim o da vallahi devlet cihazı ama ben çok net pipi görüyorum ayrıntılı da daha net görünür denildi kafam karıştı