Tugce_S bizim de hep önden giden bebek oldu oğlumuz 37+3 üz. O zamana kadar sancım olur sürpriz yaparsa normal olmaz ise 38+6 da 8 Ağustos’ta sezaryen ile alınacak(genelde 39. Haftayı bekliyorlar önden gitse bile) . iri bebekleri sezaryen a yönlendiriyorlar başka sorun olacağını düşünmüyorum