Selam kızçeler bana 12. Haftada kız dendi ama net değil kontrole tekrar gittiğimde net olarak inşallah öğrenicem. Peki ya sizin hangi cinsiyette bebişiniz geliyor ? 🎊🤰💜💙
Erkek seçeneğine mavi kalbe basacağıma mor kalbe basmışım kusura bakmayın erkek anneleri 💙💙💙💙