Kizlar selam, 33+3 haftalik hamileyim dun 12 saat arayla ciger gelistirici igne yapildi.Gebelik sekerim oldugu icin diet ve insulin yapiyorum sekerimi yukseltmedi sukur,ama atesim var bugun.37/37.1 falan.koronadan korkuyorum ama doktorum igneden dolayi da ola bilir dedi😭ama emin degili
.kullanipta atesi olan oldumu? Basina gelen yazsin lutfen