ben de 29 + 4 haftalık gebeyim dün önceki zamanlara göre hareketlerini net hissedemiyorum diye doktoruma yazdım hemen gel kontrol edelim dedi . muayene de ayaklarının kasıklarımda olduğunu kafasının da göbek çevremde olduğunu belirtti ayakları yukarda olmadığı için net hissetmiyorsun dedi bayağı paniklemiştim nasıl rahatladım anlatamam 😌