Sfk bende 31 haftalığım canım sıcaklar başladı başlıyalı sürekli bi kaşınma halindeyim saç diplerime kadar bence normal birde ödemler gerilmeler kan akışları derken bence normal bide yediğiniz şeye dikkat edin belki alerji yapmıştır mesela hergün çay içiyorsanız dokunmuş olabilir afedersiniz ben bi tane tatlı çeşidi fazlasıyla yedim kaşınmam arttı yemeği kesince düzeldim