zuhrergul ben lierac kullandım Dalin’in badem kakao yağı ile birlikte dönüşümlü olarak, bu bitince palmers ve bio oil aldım. Şuan 32.haftamın içindeyim henüz hiç çatlağım yok çok şükür. Aynı zamanda aktardan kakao yağı, hindistan cevizi yağı, kayısı çekirdeği yağı ile tatlı badem yağı alıp hepsini karıştırdım her gün sürdüm mutlaka. Oldukça nemli tutmakta ve su içmekte fayda var. Bir de genetik olduğu da söylemiyor. Annem hiç çatlamamış umarım bende de olmaz. Ama halihazırda çatlamış olanları geçirmesi için de Palmers çok öneriliyor, diğerlerine göre de fiyatı uygun. Yorumlarına falan bir bakın derim.