Cicilibicili Doktordan geliyorum şimdi. Kızımın olacağını öğrendim. 🥰Çok güzel heyecanlar bunlar. Rabbim herkesin bebeğine sağlık versin, olmayanlara da en yakın zamanda nasip etsin inşallah💕
1Anne_ Cicilibicili kiz anneleri kulübüne hoş geldin 😂💃💃💃💃 rabbim sağlıkla aldırsın kucağına cnm inşallah
Selin17 Cicilibicili tebrik ederim canım Allah kucağına almayı nasip etsin 👨👩👧 Bende 21+4 kızıma hamileyim 🎁
Cicilibicili Selin17 ahhh canım benim çok teşekkür ederim😍 ben de 17+3 şuan kesin kız dedi sonradan değişmezse ben de kız annesi olucam 🥰
Akg Cicilibicili bana da 16. Haftada kız dedi değişmedi. Genelde 15. Haftaya gelince daha net söylüyorlar değişmez bnce de hayırlı olsun canım kız annesi olmak gerçekten heyecanlı
elmasekerim Cicilibicili Hayırlı olsun tatlım sağlıkla gelsin inşallah ben de sabırsızlıkla cinsiyetini merak ediyorum hiç alışveriş yapmadım öğreneyim de öyle diye böyle net belirtilerin oldu mu acaba kıza dair😃🌸🍬Bana da herkes kızın olacak diyor da☺️
Cicilibicili elmasekerim canımm çok teşekkür ederim ☺️ valla ben aksine erkek gibi hissediyodum nedense. Bence belirtisel çok bişey olmadı. Ama bana da dışardan nedense hep kızın olcak dediler😅
elmasekerim Cicilibicili benim mide bulantılarım çok var afedersiniz ne yesem atıyorum artık baya ağır geçiyor belki de ondan 😀ben de gitgide kız diye düşünmeye başlıyorum artık🍬
Aysel_11 Cicilibicili bende hep erkek hissediyorum erkek hissettim ama 12. Haftalık olduk pazartesi 2 li testte net değil ama kız gibi görüyorum dedi değişmezse bakalım 😊
firdevs Cicilibicili yaaaaa sağlıkla doğsun inşallah 🙏 bana da her gören kızın olacak dedi hala da öyle diyorlar ama 13 haftalıkken doktor erkek görüyorum haftası küçük 3 hafta sonra yine bakarım genelde pek yanılmam ama dedi inşallah biz ilk oluruz 🙈 bir oğlum var bir de kızım olsun istiyorum 🙏
Busraveminisi1 Cicilibicili gözün aydın canımm Rabbim sağlıkla analı babalı kucağına almayı nasip etsin inşallah🥰😍🌸🌸🌸🌸🌸🧿👼🏼 darısı başımıza öğrenemedim daha 😂🙈❤️
Cicilibicili elmasekerim eğer bulantı bi belirtiyse bak sana yemin ederim 6. Haftadan beridir kusmaktan ciğerim soldu 😅
Busraveminisi1 Cicilibicili 16+2 yiz canım 4 ağustosta kontrolümüz o vakite nasip artık görücez kızçe mi oğlancık mı 😍❤️👼🏼🧿
elmasekerim Cicilibicili benim de 6. Haftada başladı artarak devam etti Hala da aşırı var. büyük belirti diyorlar da bilmiyorum artık😅