Tbberk toydemirailesi ben cektirdim canim 20 lik disimi. Doktorum onayladi kagit gonderdi ama. Icinde adrenalin icermeyen lokal aneztezi istedi. Bi sknti olmadi. Smdi kanal tedavisi ve dolgu yaptiricam. Kac haftaliksin ama
Emine24 toydemirailesi şimdi hastaneden geldim dolgusu düştü dişimin sallanmaya başladı . Çok az uyuşturup çekti ve bir diğer dişime dolgu yaptı . Bi sıkıntın varsa ihmal etme diş ağrısı çekilmiyor🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Kizimolsun toydemirailesi sol dislerimin tumu agriyordu doktora gittim uc aylik olmadan hic bisey yapamam dedi uc ay ve alti ay aradinda doktorun izin verirse kagit yazsin gel kanal tesavisi yapalim dedi su an 3 aylik ama cok sukur agrilar gecti bende gitmedim yani doktorunla gorus ona gor disciye godersin bence
toydemirailesi Tbberk 15+6 haftalığım dişimin üstünde diş çıktı ve baya büyüdü şuan beni baya rahatsız ediyor sürekli dudağımın üstü yara oluyor . Ve çürük olan azı dişlerim de var suanlik onları çektirmeyi düşünmüyorum bi ağrısı olmuyor çünkü
FeriDee Tbberk benim fobim var dişci koltuğuna oturamıyorum bi kere genel anestezi altında yaptırmıştım da hamileyken de yapılır mı acaba
Tbberk toydemirailesi once kadin dogumcuna danis canim. Ama curuklerde agriyor yani agrimaz dedigin dis bile agriyor hamilelikte😣