Drydrya Merhaba 12.haftamdayım 2 fatadır karnımda ağrı ile uyanıyorum ve afedersiniz tuvalete koşuyorum ishal gibi bu normal mi
Cookie_ Bende de olmuştu ilk 3 ay bağırsaklarımdan çok çektim. Kabız da oldum ishal de oldum o dönemler :) ama siz yine de doktorunuza bir danışın hamilelikte hiçbir şeyi riske atmamak lazım. Herkesin durumu kendine özel oluyor çünkü.