1prens_annesi Ilk hamılelıgınde sezaryan olup ıkıncıde normal dogum yapan varmı arasının kac sene olması lazım benım ıkı sene oldu sımdı yenıden hamıleyım ama sezaryan ıstemıyorum bılen varsa yazabılırmı