Yavrusununannesi___ Kızlar herkese merhaba 2 aylık hamileyim saçlarımı boyatmak istiyorum zararı varmı boyatan varmı hamileyken yazarsanız çok sevinirim lütfen 😌
Eda_zafer_1 Yavrusununannesi___ ben 12 haftadan sonra boyattım cnm doktorun izni ili amonyaksız boyayla.
Merii33 Yavrusununannesi___ canım 24.haftamda ombre yaptırdım diplere boya gelmedi yarıdan itibaren boyandı ilk 3 ay doktorlar izin vermiyor zaten