Yesmckmk et urünlerini ilk 20 hafta falan duzenli haftafa 2 3 defa en az tuketmeye calistim ama sonrasinda yiyemedim pek. Er ve süt haric her seyi yedim. Sen de öyle yap 😝 yani istahim cok acilmisti benim genel olarak da sebze meyve cok severim zaten. Kahvaltida yesillik, bol domates, salatalik, biber, peynir bazen 2 yumurta zeytin ceviz meyve… gunde en az 3 4 porsiyon meyve yedim cesit cesit. Son zamanlarda karpuz peynir ögün disi bile peymir yiyesim geliyor ki normal de pek bayilmazdim. Sut icemiyorum bari diye de peymire baya yuklendim. Yogurt, ayran da severim. Burun sebze yemeklerini, kuru baklagili tukettim. Kuru kayisi, kuru uzum, tahin. Abur cubur pek sevmem ama arada kacamagim.oldu cikolata falan ve dondurma.
Yani bence gida cesitliligi onemli. Et ve süt tuketemiyorum diye uzuluyordum ama doktor vejetaryenler de var ve gayet saglikli kilosu iyi bebisler doguruyorlar deyince… yine de yiyorum ama her gün yememi istiyordu eşim, o da vazgecti bir sure sonra ona ragmen kilomuz iyi.
Ama kilo , cok kilo degil oenmli olan saglikli olsunlar 😊🌺
Kuru fasulye, nohut, mercimek… ya bunlari zaten biliyoruz belki ama okuyunca kalkip yapasim geliyordu benim ondan yazdim boyle detayli detayli… yesil mercimekle kabak pisiroyordum mesela oglenleri bol yogurtla tuketiyordum tursu falan. Hem sebze hem bakliyat hem meyve kuru yemis.
Yumurtayi da haslanmis yiyirdum baslarda hep sonra sikıldim sebzeli ya da peynirli kızartmaya basladim. Bibtameyi zor yiyorken 2 tane yemeye basladm böylece. Kizartayi dneeyebilirsin. Soganla bazen, bazen kabakla… peynirli… biberli…