Kızlar bugün doktora gittim doktor 1 cm açıklık olduğunu ve bebeğin kafasının yukarda olduğunu söyledi direk acilden giriş yap yatışını yapabilirler sezeryan olabilirsin dedi benim gittiğim yer özel doktordu normalde devlete gidiyorum özele arada sırada gidiyorum muayne için biraz tedirgin oldum ama 1 cm daha az dinlenerek en azından 2 hafta daha dayanırmıyım yada acile gitmem mı gerekiyor direk?