HilalG CaMerxas Doktorum hareket hissetmezsen sol yanına yat çıplak elini çıplak karnını koy hareketlerini takip et demişti öyle yapın sizde çikolata da yiyin
Hazalperi CaMerxas sırt üstü yat canım bebek gerilince vurabilir karnına bi dene bakalım ben öyle yapıyorum
CaMerxas 3 4 saat dun de atmadu ama akşam yatmadan 2 defa his etım sonrası yok sabh atı sankı bitane o kadar
ulkupatlak_ CaMerxas canım yoruldun mu geçenlerde ben yorulmuştum 2 gün hissetmedim doktora gittim iyisi. Bugünde hiç hissetmedim sağlık ocağına gittim kalp atışını dinlemeye şükür iyidi 🙏🏻 Meyve suyu iç çikolata ye dedi. Birde her gün aynı hareketleri beklememi söyledi. toplanma falan oldu mu hiç.
CaMerxas ulkupatlak_ evet dun baya yoruldum acaba ondan mı saglık ocagı bakıyomu evımın altında bakıyosa hemen gideyım aşırı kotu oldum ya
nimet_52 CaMerxas canım geçen gün nst ye girmiştim yan tarafta nst de olan bayanın bebeği hareket etmiyordu ebe o kadına meme uclarınla oyna demişti dene istersen yat uzan bir iki dakika göğüs uclarınla oyna belki oynar ama Bayadır da oynamıyor sa doktorunla iletişime geç derim
CaMerxas HilalG saat cok oldu aklımda degıl atsa bitane rahatlıcam ve not alıcm artık 2 gun once hastaneye gıttım zırt pırt gıtmek istemiyorum
HilalG CaMerxas Doktor bebek anne karnında 2 saat uyur dedi bana iletişime geçebileceğiniz bir numara yok mu
sevilay_isikacar Tabikide bakıyor siz tetenoz aşısı komedinizi onda bile dinletiyolar idrar alırken kan alırken filan dietiyolar hatta ben geçen son tetenoz asimi oldum ertesi gün idrar verdim dinlemek istedigimi söyledim dinlettiler ebeler
yaseminyasemin CaMerxas takip edin ama çokta korkmayın bende doktora hareket etmiyor dedim ultrasona aldı gayet yaramaz bi oğlan dedi sen hissetmemişsin dedi gerçektende ultrasonda sürekli hareket halindeydi
nimet_52 yamacalimoms tabiki erken doğumu tetikler ama bu 1dakıka sadece belki de daha kısa çikolata yemek gibi birşey bunu hastanede ebeler 28 haftalık gebe ye söyledi 3-4 kez göğüs ucuna dokun diye