Elifim06 Merhabalar 12 günlük oldu bebeğim bugün ilk topuk kanında bişey çıkmadı ikincide troiti yüksek çıktı bugün 3 cü defa verdik bu durumu yaşayıp iyi çıkan varmı yada tedavide iyi olan acaba şimdiden çok teşekkür ederim