Begm Benim doğumdan 1 hafta önceki muayenemde 4 cm açıklığım çıkmıştı, hissetmedim bile. 6 gün sonra sancılarım başladı, hastaneye gittiğimde 8 cm olmuştu bile. Nst, damar yolu, lavman derken 1,5 saatte doğdu bebeğim. Hiçbir müdaheleye gerek kalmadan. Herkesin bünyesi ve doğumu farklı oluyor. O yüzden doğuma şartlanmak ve düşünüp durmak yerine akışına bırakmak gerekiyor.