Merhaba güzel anneler, sıra bana da geldi. Bende doğum hikayemi kısa bir özetle paylaşmak istiyorum. Planlı şekilde normal doğumu bekledik ama miniğimiz bir türlü tam olarak açamadı yolları ☺️ Akabinde sezaryen ile 25/07/2020 08:52 kavuştum oğluma. Böyle nasipmiş böyle oldu, çok şükür sağlıkla aldım kucağıma. 🙏🏻 Allah hepinize nasip etsin sağlıklı kolay doğum versin. Benim canım Özer Ege’m 38+6’da geldi. Önce epidural yapıldı ama hissettiğim için hemen genel anestezi uygulandı. 1 dk sonrası bende yok ☺️ Sonra gözümü açtığımda bebeğim odada kucağıma verdiler ağlamaya başladım. O da ağlıyordu ve emmek istiyordu. Zaten ameliyathaneden çıktığında parmağını emerek çıkmış 🥰 Sorularınız olursa cevap veririm seve seve. (Fırsat buldukça☺️) Dünyanın en güzel en farklı şeyi anne olmak Allah hepinize sağlıkla doğum yapmayı nasip etsin. Bir avazda inşallah 🙏🏻