dumansule ben ilk aylarda baş ağrısından kafamı kaldıramamıştım😬 bir yandan da kusuyordum yemek yiyemiyordum. Benim doktorum da Parol vermişti. Ama etki etmedi ben gidip hem bulantı hem baş ağrısı için serum bağlattım. İlerleyen aylarda geçiyor. Normalde hamilelikten önce çok başım ağrırdı, şimdi çok şükür nadiren ağrıyor 😌
İlk üç ay çok zor geçiyor maalesef 🙏🏽